Drukuj
Kategoria: Aktualności

Szanowni Państwo,

Centrum e-Zdrowia informuje, że mogą występować okresowe trudności z wystawianiem recept i skierowań, związane z usługami świadczonymi przez zewnętrznego dostawcę. Usługi mogą też być okresowo niedostępne.

Eksperci Centrum e-Zdrowia monitorują sytuację i pozostają w stałym kontakcie z zewnętrznym podmiotem odpowiedzialnym za utrzymanie systemów IKP i mojeIKP, który zidentyfikował problemy mające wpływ na płynność funkcjonowania tych systemów. Centrum e-Zdrowia współpracuje z zewnętrznym dostawcą usług oraz producentem urządzeń, w których odnotowano problemy techniczne, w celu jak najszybszego usunięcia występujących trudności.

Odnotowywane problemy pozostają bez wpływu na bezpieczeństwo danych w systemie e-zdrowia (P1) w Polsce.

W przypadku odnotowywania trudności z realizacją recepty zalecane są dwa rozwiązania:

  1. Pilne recepty mogą być realizowane bez wykorzystania systemu P1, zgodnie z procedurą:
    Wystawienie i realizacja e-recept w razie braku dostępu do systemu e-zdrowie - instrukcja - ezdrowie.gov.pl
  2. W przypadku braku konieczności realizacji recepty dziś (9.06.2025) zachęcamy do jej wykupienia w kolejnych dniach.

Z wyrazami szacunku
 
 

Centrum e-Zdrowia

ul. Stanisława Dubois 5A

00-184 Warszawa

E   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.